موضوعي ثبت نشده است
عضویت   لغو عضویت
افراد آنلاین : 1
امروز : 12
دیروز : 106
بازدید کل : 20609

r448520_88.png

تحقیق مکانیسم های دفاعی – روانی

تحقیق-مکانیسم-های-دفاعی-–-روانیتحقیق مکانیسم های دفاعی – روانی - فرض اصلی نظریه و فن روان تحلیلی: از آغاز بر ماهیت خود فریبی فراگیر انسان بوده است (وستن و گاربارد، ۱۹۹۷). از نقطه نظر روان پوشی، هر عمل شناختی به خودی خود مشکلی از نظم دهی عاطفی است. (وستن وفیت، ۱۹۹۶). بر این اساس دفاع، تقلای هوشیار انگیخته شده ای...


قیمت:35,000 توماندانلود فایل

پروژه تاثیر مدیریت استراتژیک در فروش شرکت های بازرگانی

پروژه-تاثیر-مدیریت-استراتژیک-در-فروش-شرکت-های-بازرگانیپروژه تاثیر مدیریت استراتژیک در فروش شرکت های بازرگانیدانلود فایل

پاورپوينت بررسي نقش و عملكرد مبلمان شهري در ارتقا كيفيت محيط شهري و رضايتمندي شهروندان شهر كرمانشاه

پاورپوينت-بررسي-نقش-و-عملكرد-مبلمان-شهري-در-ارتقا-كيفيت-محيط-شهري-و-رضايتمندي-شهروندان-شهر-كرمانشاهپاورپوينت بررسي نقش و عملكرد مبلمان شهري در ارتقا كيفيت محيط شهري و رضايتمندي شهروندان شهر كرمانشاهدانلود فایل

کافه پازار - تبلیغات رایگان(اپلیکیشن،تلگرام،اینستاگرام،افزایش بازدید)
مديريت فرايندهاي كسب و كار وطرح كارآفريني

پاورپوينت مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني

پاورپوينت مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفرينيدسته: اقتصاد
بازديد: 7 بار
فرمت فايل: pptx
حجم فايل: 3878 كيلوبايت
تعداد صفحات فايل: 196

اين پاورپوينت در مورد مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني در 196 اسلايد كامل با افكت مناسب و شامل مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني ، روش تدوين برنامه كسب و كار و دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني ،روش تدوين برنامه كسب،دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني،Business Plan،برنامه كسب و كارچيست،تحقيق بازار،داير كردن كسب و ك

قيمت فايل فقط 8,000 تومان

خريد

اين پاورپوينت در مورد مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني  در 196 اسلايد كامل با افكت مناسب و شامل:  مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني ، روش تدوين برنامه كسب و كار و دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني ،روش تدوين برنامه كسب،دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني،Business Plan،برنامه كسب و كارچيست،تحقيق بازار،داير كردن كسب و كار و...ومنابع مي باشد

طرح كسب و كار

توصيف نحوه ي رشد و نفوذ در بازار هدف، در كنار كانال‌هاي توزيع و روشهاي گوناگون ارتباط با مشتريان از جمله مواردي است كه بايد در بخش بازاريابي، معرفي شود. و در بخش فروش، بايد تيم خود را توصيف كرده و فرآيند آموزش، استراتژي ‌هاي فروش و جذب نيرو و تحليل مشتريان بالقوه را مدنظر قرار دهيد.

به ياد داشته باشيد افرادي كه به كسب و كار كوچك شما وام مي‌دهند و يا در آن سرمايه گذاري مي‌كنند بايد بدانند كه شما چگونه به بازار هدف خود دست مي ‌يابيد؟ و سهم بازار موردنظر خود را چگونه كسب خواهيد كرد؟ و ميزان سوددهي تان چه قدر است؟

براي بالا بردن قابليت درك تمامي اين موارد توسط خوانندگان، برنامه بازاريابي و استراتژي فروش خود را در اين قسمت از برنامه كسب و كار مشخص كنيد.

مقاله مرتبط:  تفاوت طرح بازاريابي با طرح كسب و كار چيست؟

درخواست تأمين مالي (Funding Request) در طرح كسب و كار

هرگونه درخواست براي وام يا كمك مالي، در اين قسمت لحاظ مي‌شود. اين بخش شامل نيازمندي ‌هاي مالي فعلي و آتي، چگونگي استفاده از اين منابع مالي و هرگونه استراتژي مالي مرتبط ديگري مي‌باشد.

همان طور كه نيازهاي مالي خود را عنوان مي‌كنيد، مقدار پول مورد نياز فعلي و آتي خود را مشخص ‌كنيد، دوره زماني هر درخواست مالي را تعيين كرده و نوع تأمين مالي (بدهي يا سرمايه) و دوره‌هاي (بلند مدت يا كوتاه مدت) را مشخص كنيد.

لازم به ذكر است اين بخش نيز براي تمام طرح هاي كسب و كار لحاظ نمي شود. معمولا شركت هاي سهامي و شركت هايي كه سرمايه گذار دارند و يا نياز به سرمايه گذار يا دريافت وام دارند، اطلاعات مالي خود را در طرح كسب و كار وارد مي كنند. اطلاعاتي از قبيل نقطه سر به سر، سود ماهانه يا سالانه، هزينه هاي ثابت و متغير و مواردي از اين دست در اين بخش درج ميشوند.

پيش بيني‌هاي مالي (Financial Projections) در طرح كسب و كار

اعتباردهندگان نيازمند درك پيش بيني‌ها و انتطارات مالي شما هستند. اين تحليل مالي شامل نرخ ها و روندهاي تحليل براي تمامي بيانيه‌هاي مالي (تاريخي يا بالقوه) است. نرخ بازگشت سرمايه از جمله مهمترين موارد در اين بخش است.

بخش پيش بيني مالي در برنامه كسب و كار براي دو گروه ارائه مي‌شود. اولين مورد براي جذب سرمايه گذاران خطرپذير (Venture Capitalist)، سرمايه گذاران فرشته (Angel Investors) و يا حتي اعضاي باهوش خانواده  است كه بايد مطمئن شوند كه اعداد ارائه شده رشد سريع كسب و كار شما را ثابت مي‌كند. گروه بعدي بانك‌ها يا وام دهندگاني هستند كه براي اطمينان از بازپرداخت به موقع وام بايد اعداد برنامه كسب و كار شما و ميزان درآمد احتمالي آتي را ببينند.

ضميمه برنامه كسب و كار (Business Plan) در طرح كسب و كار

آخرين قسمت برنامه كسب و كار اطلاعات مختلفي است كه براي تكميل برنامه شما لازم است. اطلاعاتي مانند تاريخ اعتبار، اسامي ارجاعات، گواهي‌ ها و مجوزها، اسناد قانوني، مجوزهاي ساخت، قراردادها و ليست مشاورين تجاري و مواردي از اين دست كه به فراخور موضوع و نياز بايد ارائه دهيد. در واقع در اين بخش فرآيندهاي اجرايي طرح مشخص مي شود

در اين مقاله 9 گام اصلي براي نوشتن طرح كسب و كار پيشنهاد شد. اما اين طرح كسب و كار نسخه اي استاندارد براي تمام كسب وكارها نيست. همانطور كه پيش از اين به آن اشاره شد، طرح كسب و كار به فراخور ماهيت، اندازه، نوع فعاليت و نياز بيزينس هاي مختلف، انواع متنوعي به خود ميگيرد و بخش هايي در آن اضافه يا كم مي شود. بنابراين ابتدا هدف خود را از تدوين طرح كسب و كار مشخص كنيد و سپس اقدام به تهيه ي آن كنيد

طرح كسب و كار يا Business Plan نوشته و توضيحي‌ست درباره آينده كسب و كارتان. در واقع طرح كسب و كار (Business Plan)، سندي‌ست درباره كارهايي كه در كسب و كارتان خواهيد كرد و اين كه چگونه آن‌ها را انجام خواهيد داد.

2 فايده مهم طرح كسب و كار

جذب سرمايه گذار: طرح كسب و كار مي‌تواند كمك شاياني را به كارآفريناني كند كه به دنبال سرمايه گذار هستند و مي‌خواهند اهداف و چشم‌اندازهاي كسب و كارشان را به خوبي به نمايش سرمايه گذاران احتمالي بگذارند.

گم نكردن مسيرمان: همچنين طرح كسب و كار مي‌تواند براي جذب نيروهاي كار مورد نياز، بهبود معامله با تامين كنندگان و به طور كلي، پاسخ به اين سوال كه چگونه شركت‌مان را بهتر مديريت كنيم، مفيد باشد.

بسيار خب! حالا ببينيم كه يك طرح كسب و كار شامل چه مواردي‌ست و اين موارد را به چه نحوي كنار هم قرار دهيم؟

آن چه كه در طرح كسب و كار خواهيم داشت!

به بيان ساده، طرح كسب و كار شامل اين موارد مي‌باشد:

اهداف كسب و كارتان

استراتژي‌هايي كه براي رسيدن به اهداف مذكور داريد.

شناسايي مشكلات احتمالي پيش روي كسب و كارتان

راه‌هاي حل اين مشكلات

چارت سازماني شركت‌تان (شامل عناوين پست‌ها و وظايف هر كدامشان)

ميزان سرمايه مورد نياز براي تامين مالي كسب و كارتان

3 بخش اصلي طرح كسب و كار

هر طرح كسب و كاري شامل 3 بخش اصلي مي‌باشد:

طرح مفهومي (كانسپت) كسب و كار: كه شامل بحث‌هاي كلي مربوط به صنعت‌تان، ساختار كلي كسب و كارتان و محصول يا خدمات اصلي‌تان مي‌باشد.

بررسي بازار كسب و كار: كه در آن بايد اين موارد را توصيف و آناليز كنيد:

بازار شما را چه كساني تشكيل خواهد داد؟

چه زمان‌هايي بهتر مي‌توان پيدايشان كرد؟

چه زماني و چرا ممكن است خريد كنند؟

با چه كساني براي تصاحب اين بازار بايد رقابت كنيم؟

براي رقابت با آن‌ها بايد به چه سطحي برسيم؟

بخش مالي: در نهايت به اين مي‌پردازيد كه درآمدتان، جريان نقدي شركت، ترازنامه مالي و ديگر نسبت‌هاي مالي مربوط به كسب و كارتان چگونه خواهد بود؟ براي اين بخش به احتمال زياد به يك نرم افزار حسابداري و يك حسابدار احتياج پيدا خواهيد كرد!

7 مورد كليدي در طرح كسب و كار

علاوه بر اين 3 بخش اصلي كه در طرح كسب و كار موجود است؛ 7 مورد كليدي ديگر نيز در طرح كسب و كار نوشته مي‌شود كه شامل:

خلاصه اجرايي

شرح كسب و كار

استراتژي‌هاي بازار

تحليل رقبا

برنامه طراحي و توسعه كسب و كار

عوامل اقتصادي-مالي شركت

برنامه مديريتي و عملياتي

Bisiness Plan سندي مدون از عوامل و فاكتور هاي موثر در كسب و كارتان است!

Bisiness Plan سندي مدون از عوامل و فاكتور هاي موثر در كسب و كارتان است!

همچنين، (فايلِ) طرح كسب و كار شامل مواردي چون صفحه عنوان، فهرست مطالب و يك كاور مي‌باشد.

طرح كسب و كارتان بايد چه اندازه باشد؟

بسته به اين كه از طرح كسب و كارتان چه استفاده‌اي مي‌خواهيد داشته باشيد، اين طرح مي‌تواند از يك خط خطي در پشت يك پاكت نامه تا يك فايل 100 صفحه‌اي را شامل شود! اما معمولا يك طرح كسب و كار، در حدود 15 الي 20 صفحه است (كه صدالبته اين عدد قابل تغيير است).

ماهيت كسب و كارتان: اندازه طرح كسب و كارتان بيشتر از هر چيز، به ماهيت كسب و كارتان بستگي دارد. اگر كسب و كار و كارآفريني شما ماهيت كاركردي ساده‌اي دارد، مي‌توانيد آن را در تعداد كمي از كلمات خلاصه‌اش كنيد.

جديد بودن يا نبودن كسب و

اهداف كسب و كارتان

استراتژي‌هايي كه براي رسيدن به اهداف مذكور داريد.

شناسايي مشكلات احتمالي پيش روي كسب و كارتان

راه‌هاي حل اين مشكلات

چارت سازماني شركت‌تان (شامل عناوين پست‌ها و وظايف هر كدامشان)

ميزان سرمايه مورد نياز براي تامين مالي كسب و كارتان

3 بخش اصلي طرح كسب و كار

هر طرح كسب و كاري شامل 3 بخش اصلي مي‌باشد:

طرح مفهومي (كانسپت) كسب و كار: كه شامل بحث‌هاي كلي مربوط به صنعت‌تان، ساختار كلي كسب و كارتان و محصول يا خدمات اصلي‌تان مي‌باشد.

بررسي بازار كسب و كار: كه در آن بايد اين موارد را توصيف و آناليز كنيد:

بازار شما را چه كساني تشكيل خواهد داد؟

قيمت فايل فقط 8,000 تومان

خريد

برچسب ها : مديريت فرايندهاي كسب و كار و روش تدوين طرح كارآفريني , روش تدوين برنامه كسب و كار و دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني , روش تدوين برنامه كسب , دستورالعمل تدوين طرح كارآفريني , Business Plan , برنامه كسب و كارچيست،تحقيق بازار،داير كردن كسب و كار

قیمت : 8,000 تومان